Knitting Setbacks

Meine aktuellen Strickprojekte scheinen unter keinem guten Stern zu stehen. Ich habe eine der Gardinen fertig gestellt, aber als ich sie anbringen wollte, harmonierte das Naturweiß des Baumwollgarns nicht mit den weißen Fensterrahmen. (Vielleicht könnte ich das Garn bleichen?) Außerdem hat sich herausgestellt, dass ich für den Gansey, den ich für Ben stricken wollte, nicht genug Wolle habe. Und als wäre das alles nicht genug, hat sich Nell diese Woche über einen Schal hergemacht, den ich für eine Freundin stricke…

I don’t seem to have much luck with my knitting projects at the moment. I finished one of the bistro curtains, but when I held it against the window, I didn’t like the off-white colour of the cotton yarn against the white window frames. (Perhaps I could bleach it?) Meanwhile, I turned out that I don’t have enough yarn to finish the gansey I started for Ben. And if that wasn’t enough, Nell chewed up a scarf I’m knitting for a friend of mine…

This entry was posted in knitting. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>